23 Ocak 2015 Cuma

Labirent: Son İsyan | James Dashner #3

Şimdi bakın kitap yeni bitti sinirden ölüyorum. Bu ne arkadaş? Labirent serisini şerefle anmak için son kitabını okumamanız gerek gerçekten. Lülekafa jamesh yapamamış :D

Benim anlamadığım şey bu yazarlar neden kitapların sonunu doğru düzgün bir şekilde bitiremez? İlk iki kitabı okuyanlar bu yorumumu okuyordur muhtemelen. İsyan hakkında birçok şey öğreneceksiniz alın okuyun merakınız gitsin. 

Bana deseler İSYAN nedir diye derimki;  İsyan, iyidir! bu cümleden başka bir şey bilmiyorum. Olmamış Jamesh hoca. Nasıl kitap bu böyle? Yemek yerken yazdın galiba bu kitabı. 

Çok üzülüp, çok heyecanlandım şahsen okurken. İlk iki kitap beni yerden yere vurmasına rağmen bu kitap biraz etkisiz kaldı. Kendi şahsi fikrim kitabın sonu olmamış.

Eeee Jamesh hoca kitap bitti halen İSYAN'a dair bir şey öğrenemedik. Sadece 4.kitabı aldırmak için Şansolye Paige diye bir adam dolanıp duruyor. Kim bilir onun altından da kim çıkar. Ya çok üzüldüm ama bir yerde. Sizde orada çok duygulanacaksınız varya erkek olduğum halde orda ağlayasım geldi gözlerim doldu. Okuyunca anlarsınız.

Ama sonu olmamış bu konuda hem fikiriz. Labirent hayranı iseniz alın okuyun biraz merakınızı giderin. Okuduktan sonra yorumlarda İSYAN NEDİR? diye sormak istiyorum cevabını lütfen verin :D Lülekafa 

                                                  NOT:
                                            
                                               (3,5/5)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder