11 Aralık 2014 Perşembe

Labirent: Ölümcül Kaçış | James Dashner


Harika bir distopik kurgu. Tek kelime ile mükemmel. O kadar hızlı okumuşumki, 2 günde bitirdiğim zaman neden bukadar hızlı bitirdin diye kendime kızmadan edemedim. Kurgusu çok sağlam. Beni içine çekti resmen, bütün kitaplar böyle olsa keşke diye söylendim.

Her sayfasında heyecan bitmek bilmiyor. Açlık Oyunları serisine tek kafa tutabilecek seri diye adlandırıyorum bu kitabı. İnsan hiçmi sıkılmaz be arkadaş! Bu kitabı 2 günde bitirdiğim için, parasal sıkıntılar yüzünden ayın geri kalan 28 gününü kitapsız geçirdiğimi hatırlıyorum.
 Mutlaka alın okuyun pişman olmazsınız. Ana karakter Thomas zaten bomba. Bağlandım ona, çok yakın bir arkadaşım gibi geliyor.
 James Dashner'ın yükseliş serisidir labirent. Stephen King'den farksız yazıyor. Kitap'ta hiçbir mantık hatası olmaması ise cezbedici. Bu kitabı okuyupta sonunu anlamadım diyenler kafası güzel iken okumuş olmalılar.  
 Pegasus Yayınları'nın kapak tasarımlarını beğenirim zaten. Hoş ve şık bir kitap.

NOT; Okumassanız çok şey kaybedeceksiniz. Kazanmak için okuyun.

Bitirdiğim kitapları elimde tutmayı sevmem. Yorum yaparak size hediye etmemi sağlayabilirsiniz. Lütfen sadece gerçek okuyucular. Ben sizinle iletişime geçerim :)

Sayfa Sayısı:  406
Baskı Yılı:  2014
Dili:  Türkçe
Yayınevi:  Pegasus

  
                                                    PUAN:
                                               
                                                     (5/5)
                                                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder