14 Aralık 2014 Pazar

Labirent: Alev Deneyleri | James Dashner #2

Serinin devam kitabı olan Alev Deneylerini sonunda bitirdim. İlk kitabı 2 günde bitirdiğimi söylemiştim. Alev deneylerini ise yaklaşık 3 günde bitirdim. Kurgu kalitesinden asla çalınmamış. Aslında alev deneylerinden daha çok zevk aldığımı söyleyebilirim. 

 Ne kadar kendimi engellemeye çalışsamda, kitap 3-4 gün aralığında bitti. Dayanamadım ve sonunda istediğim zevki aldım. Thomas ve kayranlılar yine beni büyüledi. Aksiyon hiç durmuyor. Kahramanlarımız, Alev bölgesini geçerken yaşadıklarını macera çok zevkli olmuş. Sanki bende onlarla beraber koşuyor, atlıyor ve zıplıyor gibiydim.
  Zaten 1.kitabı okumuş olanlar 2.kitabı okumadan duramıyacaklarını biliyorum. Gönüllerini ferah tutsunlar.  James yine akıcılık ve uslüp konusunda harika bir eser ortaya çıkarmış. Teşekkürler James!
 Bu kitap bir harika!
En yakın kitapçınıza gidip hemen bu kitabı temin etmeye bakın. Oturup bu yorum metnini okurken bile zaman kaybettiğinizi söyleyebilirim. Gidin, alın, okuyun ve okutturun. 

Sayfa sayısı : 396

Basım yılı    : 2014

Yayınevi      : Pegasus
                     
                                                    PUAN:
                    
                                                   (4.8/5)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder